fredag 28 maj 2010

Ännu fler....

Jag fortsätter tråka er med mina småkort...




Jag har snubblat över ett nytt beroende... nämligen digitala stämplar som man bara printar ut med skrivaren och färglägger med pro markers. Helt fantastiskt smidigt då jag alltid lyckas bli kolsvart om precis varenda finger på båda händerna när jag stämplar. Det finns massor av gratisstämplar att ta hem på nätet. Den här tomten plus några av de andra här nedan kommer härifrån .

Ännu fler... katten minns jag inte var jag hittade men ugglan är från Dustin Pike. På första kortet har jag lackat simringen och solbrillorna. Den är bara så läcker den stämpeln.

Huvudet fann jag hos Greeting farm och de söta kaninerna hos Bodil

Mitt allra första bokmärke. Digital stämpel från Dustin Pike.

1 kommentar:

Annicka och Johan sa...

Du är så himla duktig:)
Och knappast att du tråkar ut oss!!!!
Kram