tisdag 28 juli 2009

Trädgården börjar bli färdig!!!!

Nu har det hänt en del på baksidan. Det är inte mycket kvar nu...


Ny gräsmatta, en lång bänk längs huset för att dölja luftningsrännan mannen grävt (tomten är i höjd med teglet och inte grunden som brukligt är...)

Nya härliga däcket med insynsskyddande plank på kortsidan. Ser fram emot nästa sommar då jag inte har några planer som helst på att vara gravid... Ett glas vin och en härlig scraptidning en ljummen sommarkväll. LÄNGTAR!

Däcket fortsätter med en trappa ner utanför vårt uterum...

Här har jag fotat utanför uterummet och upp mot stora däcket.

Ett litet trädgårdsland till barnen måste man ju ha... Det blev lite smultron, krusbär, vinbär och rabarber som åkte ner i jorden.

Hittade dessa underbara och relativt billiga krukor på MAXI. Love them!

Blev även helnöjd med balkonglådorna jag hittade. Enkla och såååå snygga!

Älskar sommarblommor!

A lot!

Kolla in mina små snails... ♥ LOVE ♥

3 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

ser ju hur kalas ut som helst! :D

Ingela sa...

Så fint det har blivit - kommer gärna och hälsar på en dag!!

Ingela sa...

PS: Var är snailsens inhandlade? Kan tänka mig en sådan här hemma hos mig!