torsdag 23 september 2010

Coola chicks


Älskar det här fotot på mig och tjejerna, Lovis ser så kul ut där nere i hörnet. Jag visste att jag ville ha det prickiga pappret från Basic grey med på LO:n och övriga detaljer var saker jag "kastade" fram i en hög medans jag letade saker till en annan LO. Jag gör mitt bästa just nu för att verkligen använda MYCKET av alla dekorationer man samlat på sig genom åren. Finns en utmaning just nu där man ska göra 100 LO:s innan man får handla nytt. Tanken är att man ska använda upp det man har liggande. Jag har förvisso inte hakat på utmaningen men det var ett tag sedan det shoppades annat än lim och cardstock. Ska dock till mässan på söndag så då bryts ju den "onda" cirkeln hahaha.

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

å jag läste nog fel... måste ju mena handla 100 saker innan man får göra en LO? eller? ;)
fin LO :D