torsdag 4 juni 2009

Dagens I-landsproblem!

Idag kom mitt paket med kläder jag beställt från en butik med mammakläder på nätet. Har letat efter en baddräkt nu ett tag eftersom jag ska vara gravid heeeeela sommaren. Lindex har ju slutat med mammakläder och H&M vet vi ju alla hur rymliga deras kläder kan vara. Ja, ialla fall kom paketet med min nya tankini (bikinitrosa och linne) i storleken XL och makens kommentar kom med ett roat litet skratt "Den är ju redan för liten..." Ja men tack då för ditt stöd! Fattar inte varför allt måste sys så förbannat trångt. Känner mig som en val och jag har halva tiden kvar. Så jäkla enorm är jag väl ändå inte?! SUCK! Va fan ska jag bada i i sommar... en sopsäck?

1 kommentar:

Mia på Scrappat Nr.7 sa...

Du kan få bada i min pool!!!!
STOR kram till dej!!!!