söndag 21 juni 2009

Nytt, nytt, nytt...

Tog en del foton på barnen framför ett härligt blommigt tyg. När jag skulle scrappa bilderna hittade jag inget papper som passade så jag klippte ut en bit av tyget jag använt som bakgrund på fotona. Tyget strök jag först på vliselin och sedan limmade jag fast det på ett 12x12 papper.

Lillvilden på en äng i Torekov. Hjärteträdet har jag skurit ut med sillen.

Mina grävmaskinister arbetar för fullt i trädgården...

En mysig dag på hembygdsparken i Ängelholm. Barnen var överlyckliga då de susade förbi i den här roliga karusellen.

3 kommentarer:

the80sme sa...

Vilka härliga layouter! Otroligt kreativt att använda tyg som bakgrund, och vad matchar inte bättre till korten än det!? :)
Ha en toppen kväll!

Fia sa...

Wow så mycket du har hunnit med. Idén med tyget är ju helt underbart! Fast jag fastnade ännu mer för den andra lo;n sååå fin! Älskar de rosa detaljerna!

Må gott!

Pfyrixen.... sa...

så fina! älskar den med tyget! Så fin.

Hur är det med med alla småttisar både i och utanför magen?
kramis