måndag 7 september 2009

Liv och rörelse

Pekar åt höger och skuttar av glädje... 38 dagar kvar! Ska bli så skönt att bli av med kulan och slippa all noja över denna förbannade svininfluensan. Bebben är livlig vill jag lova och nu börjar det bli riktigt jobbigt att hitta en ställning som funkar att sova i på nätterna. Funderar på om det kan vara en lösning om jag hänger från fötterna i takbjälkarna...? Idag har jag beställt lite tunikor på nätet som jag ska ha efter förlossningen, är så trött på mina mammakläder att jag bara vill spy på dem. Vissa saker tvingas jag nog dras med ett tag till då jag inte tillhör en av de lyckligt lottade som kommer i sina jeans dagen efter förlossningen. Jag räknar kallt med att jag kommer ha drygt 20 kilo kvar att gå ner för egen maskin, det har jag haft efter de andra två liven. SO WHAT, snart kan jag bocka mig ner, se mina fötter, sova på rygg... ja, allt det där jag just nu har en aning svårt för.

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

*ler*

Sista evighetsperioden..*hua*
Det där med att gå ner va.. överskattat.. *mutter* Här händer inte ett skit... Trött som en gnu är ingen bra kombination för att vara duktig.. :P ;)

Hmmmm här kör vi 6 månaders fasen.... en del dagar är min loppa sötare än andra dagar, hur har dina varit då? =)