måndag 28 september 2009

Mässa i Helsingborg

Igår var det mässa här i Helsingborg och jag var där med min enorma gravida kropp. Ryggen var aningens mör vid hemkomst men vad gör man inte för att tömma plånboken...

Jag hittade en del kul saker, det blev bl a 50 vita cardstocks och 20 färgade samt en del mönstrade papper. Ett paket gröna thickers, en magnoliastämpel, lite overlays, EZ-mount och ett paket Tim Holtz julstämplar fann sin väg ner i mina kassar.


Det blev även lite akrylfärg, cracklepaint, band, fjärilsmask, stygntejp, snökristallbrads, pärlswirl, pärlfloss, tre textstämplar, hjärtedekorationer, nyckelhål, blad och perfekt pearl.
Jag blev väldigt nöjd med mina inköp. Tyckte mässan var mycket trevligare i år, de hade bytt tak i lokalerna så det var mycket ljusare och luftigare än sist. Eftersom jag har en förkyld liten kille med ögoninflammation här hemma så har jag inte hunnit sätta tänderna i mina saker än. Jag har för övrigt en hel del färdiga LO:s mm som ligger och väntar på att bli fotograferade... kommer snart upp här i bloggen.


Inga kommentarer: