torsdag 10 september 2009

V 35

Liten och nätt,
oemotståndlig på alla sätt...

Jodå, bara 5 veckor kvar! Mina dagar fördriver jag med mycket sömn och lusläsning av mina GI-böcker. Kan inte nog poängtera hur oläcker jag känner mig. Gläder mig till att börja motionera, äta sundare och komma tillbaka till mig själv utan gravidmage. Det är supermysigt med de små och jag skulle absolut kunna tänka mig fler barn, men jag kan lova att jag är uppriktigt trött på att vara gravid just nu. Tredje graviditeten på mindre än 4 år och jag kan säga att det tar lite på psyket att vara konstant trött och otymplig. All beundran till de som har typ 10 barn i täta åldrar. Längtar efter dagen då jag kan busa med mina goa ungar utan att bli andfådd och yr av att bara resa mig från soffan.
Liten, vi väntar på dig!

6 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

fiiina magen! =D
Stooora magen!

Så spännande å se vem som bor därinne, fast med sina syskon så vet vi ju redan att söthet lär ju inte vara ett problem. :D

Mia på Scrappat Nr.7 sa...

Du är jättefin, så det så!!!

Karolinssida sa...

Vilken mage... Bara 5 veckor kvar... känns väl som 5 månader för dig... Kommer ihåg min senaste graviditet, jag var hur stoooor som helst och orörlig (foglossning). Men de kommer ju ut nån gång och då är det bara en massa myspys...
all lycka till...

Kramar karolin

Ylwa sa...

Åh vad fin du är i din mage - och nu är det inte så länge kvar =)
*kram*
Ylwa

lillavickevire sa...

Åhh vilken härlig mage du har. Vad skönt att bara ha några veckor kvar. Då kan ju bebben komma i princip när som hellst =)

Vilka underbart fina barn du har ! Så söööta... Hi hi.

Vi hörs på nätet =)

Kram Sofie

Vixen sa...

Ååå så mysigt! Snart tittar er nya familjemedlem fram. Smått avis :)
Gjort ett kort av presentförpackning jag fick från dig förra året :)