torsdag 15 oktober 2009

Inget nytt...

Då var det den 15:e och man sitter fortfarande här med jättemagen. Känner att humöret är inte direkt på topp. Tredje barnet och tredje gången jag går över tiden. SUCK!!! Igår ringde dessutom barnens dagis och meddelade att ett barn hade kräkts på förmiddagen och därför undrade de om jag ville att de skulle vara kvar eller komma hem. Utan att blinka kastade jag mig i bilen, vill fan i mej inte ha hem kräksjukan ovanpå allt annat. Så nu sitter jag här hemma med mina hormoner och två vilda småttingar. Varför kan inte bara vattnet gå nån gång!!!?

1 kommentar:

Karolinssida sa...

Jag har oxå 3 barn och jag gått över tiden med alla... 9,16 och 10 dagar... Dessa dagar är lika långa som hela graviditeten... Håller tummarna för att du snart får träffa den lilla där inne... Ha det bäst!!!!