söndag 28 november 2010

Wideröra julmarknad

Den här helgen var det marknad i Wideröra och jag var laddad till tänderna. Kom dit i god tid riggade upp mitt bord med alla mina saker som jag jobbat med de sista veckorna och sedan... en enda lång väntan på att dagen skulle ta slut. En timme innan marknaden tog slut packade jag ihop mina saker och åkte hem, det var snöstorm och jag skulle på julbord två timmar senare. Dagens marknad struntade jag i. Så himla trist! Det jag sålde sålde jag till utställare och vänner. Marknades besökare handlade absolut ingenting. Övriga utställare sa samma sak, att de bara tittade och berömde för att sedan gå vidare. Jag funderar på att sälja sakerna på jobb istället. Vi får se.
Fullriggat bord!


Här har vi min lilla kalla hörna.










Sötaste julegrisen!

En av försäljarna hade dessa ursöta grodor till försäljning.

3 kommentarer:

Mia sa...

Men va mycket fint!! Konstigt att ingen handlar för du är ju inte dyr heller. Folk vet väl inte vilken tid det tar att göra ett kort eller dekorera en tändsticksask. Du är superduktig och jag älskar dina enkla småkort du gör. De är superfina. Hoppas du säljer mer nästa gång! Kram

lilla jag sa...

Så otroligt mycket fint du har gjort! Vad tråkigt att det gick dåligt på julmarknaden. Tror att det ofta är så att folk mest går och tittar. Jag kan i alla fall inte se mig mätt på dina fina, välarbetade saker.

Ha det gott!

Anki sa...

WOW så mycket fint!
Hade jag kommit dit hade jag varit i himmelriket!!!
Så konstigt att det inte sålde sååå UNDERBART FINA de är!

Jättebra jobbat!