måndag 10 januari 2011

Segaste bloggaren...

Jag har varit oerhört dålig på att både blogga och scrappa på sistone. Sedan jag började jobba i november räcker varken tid eller energi till längre. Jag tror det blir bättre när jag kommer in i det bättre. Jag har förvisso 7-8 LOs på lut som ska ha rubriker och sedan är de färdiga för publicering. Även min träning har kommit i kläm. Känns så trist att dagarna tickar på och varje kväll tänker jag imorgon... Längtar tills inspirationen och orken återkommer.

Visar en bild på mina finaste julentusiaster så länge. Lovis min är helt oslagbar, ser ju helt vettskrämd ut stackarn.

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

haha hon ser för rolig ut.

Jag måste också ha inspiration, problemet är at rummet inte ger ro att pyssla just nu för det är så överfullt med saker, å har man en timme att grejsa så vill man inte spendera den med att försöka bringa någon ordning.. :P
Bäbis är beräknad till den 18 februari. :)