söndag 29 mars 2009

Födelsedagsbarnx2

Idag har jag varit på scrapmässa på Sundspärlan och träffen Scraproom anordnade i anknytning till den. Jag hann bara stanna till klockan två för jag och TT skulle på kalas klockan tre. Imorse innan jag stack slängde jag (bokstavligt talat) ihop kortet till Simon och kortet till Isabelle fick jag gjort på mässan. Mitt symaraton har tagit all min fokus de senaste dagarna så det blev lite av en chock imorse då jag kom på att jag behövde två personliga kort hahahaha...

Grabbigt värre med lackad bil, flames, gångjärn från Landstoken och Tim Holtz kugghjul...
...och så ett sockersött till den lilla femåringen.

Fjärilen jag köpte på mässan i GBG var ju bara så söt. Synd att jag lyckades ta sönder den andra som fanns i paketet...

1 kommentar:

the80sme sa...

Ojoj vad du är effektiv! Bebben verkar inte söla ner dig en enda smula :D

Otroligt härliga kort, verkligen passande för mottagarna!
Supersnyggt!