söndag 8 mars 2009

Mässfynd!

Igår var det mässa i Göteborg och jag var där med två glada scrappizar. Lycka är att komma dit med förköpsbiljetter hahaha, kön var helt enorm.

Lite blommor hade jag planerat att köpa men när jag väl stod där i Kortmakarens monter bland alla färger fick jag kortslutning och kunde inte bestämma mig. Till slut blev det lila och rosa nyanser som åkte ner i kassen!


Det blev inte så mycket papper, de jag hittade blev jag dock väldigt nöjd över.

Vit och röd crushed velvet, småpärlor i 5 olika färger, fjärilar, pärlswirl, halvpärlor, minimisters, blingstjärna, primablommor, gångjärn, öljetter och Maya roads urfina pärlpins.

Klockor, Datumlappar och två tuffa snurror från MR. I love!

Mer datumtags (hahaha lite av ett beroende jag har), bingobrickor, minialfastämplar och 4 stämplar.

Tim Holtz underbara saker handlade jag en del av. Köpte även nycklarna men gav dem till min syster för hon tyckte de var så fräcka. Tänkte se om jag kan hitta nya till mig själv på mässan i HBG. Utöver fotade saker köpte jag ett 12x12 AC album och fyra paket plastfickor.
Riktigt rolig mässa att traska runt på även den här gången, gick snabbt att köra upp till GBG och det var busenkelt att hitta parkering när mässan. Mitt mål var att fokusera på att köpa dekorationer denna gången och undvika allt vad clearstamps heter (har alldeles för många...). Uppdrag utfört!

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Åh så mycket fint!! :0)
Man blir lätt köpgalen....

Petraso sa...

Kul att Träffas och se dina fina mäss inköp!!!


kram på dig

Kicki sa...

Wow, så läcker shopping!!
Fanns mkt "villha"!! :-)

Pfyrixen.... sa...

å så kul med lite shopping! :)
Mycket lattjo hade du hittat också..
Själv lyckades jag få hem ett lite AMM album.. *nöjd*