torsdag 14 maj 2009

En egen blomsteräng...

Jag skulle så gärna vilja bli mer haj på min kamera. Inte bara köra AUTO utan kunna ställa in på känsla... jag vet, övning ger färdighet. Jag får bege mig ut i sommar och ratta lite på inställningarna. Tills vidare får det li AUTO då jag fotograferar barnen annars kommer ju alla moments att missas eller resultera i katastrofdåliga foton. På morgonen tog vi i alla fall lite bilder framför nya tyget jag köpte på IKEA.





Gladaste lille killen i leksaksbaljan! Man får vara snabb i vändningen för det är inte många minuter man får innan han drar vidare på nya äventyr...

Aningens trång den där baljan, men det ska gå...


Samarbetsvilja på hög nivå (i vanlig ordning)!

Behind the scenes....

... arbetar två masterminds med sin förödelse hihihi!

2 kommentarer:

Ylwa sa...

Underbara bilder!! Du har så sockersöta barn och det blir så bra på bild. Härliga att scrappa sen. :)
*kram*
Ylwa

pysselpetra sa...

Älskar fotografierna!!! Underbart färgglada - wow!