söndag 12 oktober 2008

Pysselpassion idol 2008

Jag hakade på en tävling till... kan ju inte ha en enda ledig sekund över hahaha! Jag mailade in mitt första bidrag igår. Det fick bli ett kort denna gången eftersom jag totalt klantade till det igår. Jag började på BOM-utmaningen där utmaningen var att använda fem olika papper från 5 olika tillverkare. Sagt och gjort... spillbitsmappen åkte fram och jag pysslade på och var riktigt nöjd med det jag gjort hitills. Så kommer jag på att jag visst inte räknat riktigt rätt för jag hade inte mindre än 7 olika papper på min LO och med journalingpappret skulle det bli 8. Fasiken också, det blev till att börja på ett kort istället. Typiskt! Kortet får inte publiceras förrän på onsdag, det ska bli kul att se vad alla har gjort.

1 kommentar:

Ingela sa...

Herregud, vad Du är aktiv! Hur hinner Du?? Och hur orkar Du?!