måndag 29 december 2008

Smart förvaring!

Idag har jag varit på Rusta och Biltema! Jag hade med mig mina barn och den butiksovänliga syskonvagnen som inte får plats i de trånga gångarna och drar ner både det ena och det andra från hyllorna. FRam och förbi kom jag i alla fall... hahahah! Jag var på jakt efter en cabinväska med utdragbart handtag men kom fram till att det nog inte var det bästa trots allt, inga fack och fickor. Det blev en supersmart väska till mina färgläggningspennor och en axelväska med många fack och fickor. Måste tänka lite på min stackars rygg! Tidigare tryckte jag ner allt i en otymplig jumbolåda. Hade jag bemödat mig att packa om sakerna lite smartare hade de tagit en tredjedel av platsen. Planen är att jag ska packa lite smartare i framtiden.... håll tummarna för mitt ordningssinne är inte alltid det bästa.

En receptbok för 39 kr som är helt perfekt att altra!!!

Tjusigt röd!

Med gott om plats för både tombowspennor och promarkers. Jag har nog petat ner drygt 30 promarkers i den och det är fortfarnade gott om plats så ni förstår ju att den rymmer en del fast den är liten.

Lite bra att ha fack frampå! Jag är grymt nöjd med denna lilla väska från Biltema! Kostade typ 70-80kr har jag för mig.

1 kommentar:

Ingela sa...

Visst är Biltema bra?! Lite partisk är man väl, hahaha, men där kan man faktiskt hitta mycket kul grejor!