lördag 20 februari 2010

Färgstark liten kille

Igår kväll/natt hade jag scrapmara här hemma och inte mindre än 6 st LO:S blev färdigställda. Jag har ytterligare två som förhoppningsvis blir färdiga ikväll.



Den här LO:n hade jag väldigt kluvna känslor för till en början, men i slutändan blev jag riktigt nöjd med den. Det mönstrade pappret är en bit från en presentkartong från Lindex(?) som jag klippt till och klistrat på en vit cardstock. Syrafritt? Ingen aning! Pappret har stått i drygt ett år men nu kom det äntligen till användning.

1 kommentar:

nallemaja sa...

Hej!!! Vad roligt det lär med scrap-mara.. Det är bara min älskade sonhustru i min bekantskapskrets som gillar att scrappa och de bor 30 mil bort.. och så två av mina barnbarn, men de bor 30 resp 20 mil bort, så det är lite långt för en kväll bara.
Vad duktig du är.. på att scrappa. Har suttit och tittat och tänker härma lite, förlåt!!
Du har inte snöat inne än??? Det känns som det räcker nu..
Ha det så bra du kan.. och det är alltid lika kul att titta in på din blogg.
Kramar i massor från mig till dig.