onsdag 17 februari 2010

They´re back!!!!

Svordomarna räcker inte till längre... precis när man trodde att man blivit av med de små vidriga svinen råkar man lyfta på ett mjölpaket och mycket riktigt... där är de, en hel koloni av mjölbaggar. På måndag ska jag till Ullared och då ska jag gå raka vägen till köksavdelningen och fylla vagnen med förvaringsburkar till precis ALLT i skåpet. Jag har burkar som den på bilden till vetemjöl och socker, men det blir till att inhandla fler om vi ska bli av med ohyran.

(för er oroliga... jag har inte sprayat hela huset med Radar...
ville bara förmedla min frustration.)

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

usch små bugs är hopplösa, vi fin in kvarnmott eller vad dom heter, små vita malar, som först är gulvita larver som äter allt.. *fräs* tog tid innan vi blev av med skiten. men nu har vi också allt i lådor och burkar.

Å jag vill också till ullared.. :D