fredag 9 april 2010

Coola byxor...

De här urcoola jeansen hittade jag för en tid sedan till lilleman på Lindex. Jag hade inga pengar med att köpa dem för den dagen men jag sa till min syster som var med att jag skulle åka ut ett par dagar senare och köpa dem. Ett par dagar senare åkte jag tillbaka för att till min stora fasa upptäcka att högen av jeans på bordet var borta. Jag haffade ett biträde som gick förbi och frågade om det fanns fler av dem. Hon svarade vänligt att det fanns ett par kvar bakom jeansjackorna. Till min stora lycka var det precis den storlek jag var ute efter.

Lilleman fick sina jeans och han älskar dem verkligen. Idag när han kom rusandes med jeansen i högsta hugg och ville byta om slog det mig att jag kanske skulle kolla Lindex online och se om det fanns ett par i en större storlek eftersom de han har inte kommer att passa så värst länge till. Snacka om att det är meningen att ungen ska ha de här byxorna. Alla storlekar var slutsålda utom just den han behöver och där fanns ett enda par kvar. Ibland har man bara sån enorm tur. Nu är de betalda och vi väntar spänt på leverans.

1 kommentar:

nallemaja sa...

Hej!!! Vilka tuffa jeans!! kan förstår att din kille gillar att ha dom här på sig!! Tur att du fick tag på en större storlek! Iband har man bara sån tur!!
Ha det gott!
Kram Anitha