tisdag 6 april 2010

Tid...

Jag får ofta frågan av människor i min omgivning och även här inne hur jag orkar och hinner med allt jag gör. Jag har en väldigt enkel förklaring. Jag prioriterar, och då kan jag lova att städning inte står högst upp på listan som ni klart och tydligt kan se här nedan.

Har ni sett så pinsamt mycket damm... Jag har gått och suckat över dammet under fyra års tid och sagt till mig själv (och min man) att jag ska ta itu med det efter att bebisen är född och jag har gått ner så kläderna passar mig. Jag har aldrig hunnit varken damma eller komma i kläderna eftersom jag blivit gravid på nytt innan det blivit aktuellt. Idag tog jag tag i problemet och numera kan man nysa fritt i vår garderob utan att dammet yr. Jag kommer dock fortfarande inte i kläderna...

2 kommentarer:

Anki sa...

allt handlar om prioriteringar!

Jag vill eg cybercropa men kommer nog inte hinna bygger ut 50 kvm ovanvåning o just nu mycket kakel, tapet belsu mm mm...

Ha det bra vi hörs!

Skulle du till Hyllingeträffen? jag ska.)
Hoppas vi ses!

Kram Anki

nallemaja sa...

Hej!! Du får ta ett steg i taket... det är ju inte så länge sedan du fick en bäbis.
Du får ha ett stort mål och många små delmål..
Har du köpt den nya Magnoliatidningen?? Den är helt underbar!!!!!!!!!!! Skulle vilja ha alla stämplarna de använt..
Ha det så bra..
Kram Anitha