fredag 5 september 2008

Dagens observation

Stack iväg för att handla lite päroncognac (går knappt att scrappa utan!!!) och kände hur jag (den vackra dagen till trots) blev riktigt irriterad då jag såg alla feta sportbilar utan tillstymmelse till bilbarnstolar på alla familjeparkeringarna grrrrr. Jag fick kånkat in min lille son på systemet i alla fall och där kom nästa kalldusch... kom på i kassan när jag skulle betala att det minsann var längesedan de bad att få se legitimation, något jag ALLTID får visa känns det som. Vad nu... börjar jag se gammal ut? Tog nästan illa upp att den lille farbrorn i kassan inte tittade misstänksamt på mig och frågade efter plastbrickan. För guds skull låt mig få legitimera mig så att jag kan sova utan antirynkmask i natt!!!!!

2 kommentarer:

Mirabyll sa...

*skrattar så högt jag törs för att inte väcka familjen* En sådan vardagsobservation!

Pfyrixen.... sa...

hmmmmm pärondricka... själv är jag sååååååå sugen på en iskall cider.. *bläar* aja nästa sommar kanske.
Hmmm du haaaaaaaar du bäbis ju! Själv är jag mest bara fundersam på om det bara är ovanligt elakartat fall av pruttar eller om jag faktiskt är gravid. =)

Hmmm inte visa leg. Hur gammal är inte jag då? =O har inte behövt göra det sen jag var 17-18.. *snyft* ;)