måndag 29 september 2008

Lite tidigt kanske...

Jo jag får väl medge att jag är en smula tidig... jag har i dag inhandlat majoriteten av de julklappar som ska fixas. Det är i stort sett bara alla barnen kvar. Innan ni ser en bild av mig rusandes på olika varuhus kan jag lugna er med att alla är köpta på samma ställe... jag kan inte säga mer än så tyvärr förutom att jag är väldigt nöjd med mina köp till de olika personerna! Jag fick dem till och med inslagna i julpapper i butiken. Nu har jag alltså två stora kassar stående utanför scraprummet fulla av julklappar!!!! Myyyyyyyyyyys, längtar till jul!

3 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

ähhh jäk**a tunnis.. är väl ingen sport att handla juklappar nu? Det ska inhandlas sista dagen,helst på statoil..*flinar*

Kortet var jättegulligt. har också den embossingplattan, skitfin. Gjorde tags till min älgLO med den.. Har precis köpt snöflingorna. Ursöta! =D=D

Mia på Scrappat Nr.7 sa...

Gud så duktig du är, som vanligt;))
Kul att ha hittat din blogg!!
KRAM!!!

Ingela sa...

Julklappar???!!! Jag hade inte tänkt tanken innan jag tittade i Din blogg.......men, det är väl lika bra att börja tänka på dem! Brukar ta ett tag innan man hittar rätt klapp till rätt person!