tisdag 16 september 2008

Julkort

Här har det målats julmotiv om dagarna. Jag har till och med fått gjort en del julkort om kvällarna när barnen somnat... Gudarna ska veta att det inte blir mycket gjort när de två små raringarna är vakna, tänk att deras far är övertygad om att han vill ha minst 5 ungar. Jo då jag kan riktigt se mig själv gravid och barfota resten av livet, alltid på en matchvikt runt 120 kg. Nä... julkort var det, här är några stycken av de jag fått gjort hitills. Först ut ett tack-kort som jag gjorde igår kväll.







Jag är väldigt förtjust i att ha recept på mina julkort, här har vi ett med recept på knäck. Jag har till och med rimmat lite uppe i ena hörnet.... snacka om julemys!

Den här stämpeln köpte jag på Helsingborgsmässan förra hösten och jag minns att jag stod och funderade länge och välpå om jag skulle köpa den eller ej. Jag är väldigt glad att jag gjorde det för den är bara så himla söt!

Ännu ett knäckrecept-kort, här med mina hemmagjorda thickers som jag känner mig så vansinnigt nöjd över.

Detta kortet var en utmaning på Scraprooms förra träff, vilket faktiskt var min första träff någonsin. Jag hade med mig mina promarkerpennor och lite uppstämplade motiv... that´s it. Men inte kan man väl tacka nej till en utmaning så jag köpte lite papper för att kunna knåpa ihop ett monokromatisk kort (så var utmaningen) och döm av min förvåning då jag vann den. Jag vann en stämpel från kortmakaren. Så stolt!










1 kommentar:

Ylwa sa...

Läckra julkort vännen!! Har börjat med mina oxå. Kul att skicka ngt personligt för en gångs skull.
//y