söndag 28 september 2008

Mässan på sundspärlan!

Ja då har man varit på mässan och shoppat så svetten lackade.... min stackars man får snart börja köra taxi på nätterna utöver sitt vanliga jobb hahaha. Tänker inte tala högt om vad notan landade på (ca 2000kr)

Precis innanför entre´n snubblade jag över denna roliga flaskcylinder att altra. Present tänkte jag först men nu kom snål-Carro fram och jag vill ha den själv för den är så fin (eeler kommer att bli förhoppningsvis)
Lite band, floss och blommor!


foam och alfabeten i olika varianter

Mera bra att ha saker!





Halva priset på en ask akrylfärger... gick ju inte att tacka nej till!



stämplar i olika utföranden





sist men inte minst cardstock och mönstrade papper, mest från bo bunny





4 kommentarer:

Ingela sa...

Gud med snygga grejor Du hittade!!Jag hittade en del också MEN jag kommer inte i NÄRHETEN av vad Du hittade!!

Ingela

Ylwa sa...

Vilken härlig kasse du kom hem med vännen. Tack för att du försökte få tag på Brunte...får försöka rita på frihand istället - NOT ;)
*kram*
Ylwa

Casa Ottman sa...

Vad mycket fint du handlade. Jag hann inte ens gå runt så mycket då det var fullt med folk hela tiden. Men jobbar man så jobbar man. Underbar dag :)
Ha det gott
Hälsningar
Helena

Pfyrixen.... sa...

åhh shopping.. najs..=D
Själv var jag till stellas.se och grävde runt lite. Kom hem med mindre än jag trodde..:P Men så fick jag ju paket av henne för ett tag sen...*flinar*