söndag 31 januari 2010

Äntligen!!!!

Jag nämnde ju att min sill inte skar ut som den skulle och att QK skulle skicka en ny plasthylsa (den man sätter kniven i). Helgen närmade sig och brevlådan gapade tom när Scraproom ringde och sa att de fått in knivar. Jag bestämde mig för att åka och köpa en och se om det kanske ändå var fel på kniven jag köpt för ett par veckor sedan. Spänningen var olidlig när det bekanta ljudet från maskinen dönade i rummet och gissa om jag blev överlycklig då jag upptäckte att den nya kniven fungerade. Det var alltså fel på kniven ändå. QK lovade att skicka en ny kniv istället och det lär ju snart behövas eftersom jag skurit MASSOR...

Här är lite av det jag skurit ut. Jag skär oftast ut i vitt papper som jag sedan färgar in med distressdynorna.

Inga kommentarer: