torsdag 14 januari 2010

Roligt nästan jämt...

Suck! Jag har fått ett vidrigt virus i min laptop och känner mig halvt handikappad utan den. Det ser ut som att vi kommer till att bli tvungna att formatera hela datorn och installera allt på nytt. Trevligt med tanke på att jag har 1000 program och maskiner installerade i det lilla livet. Jag fattar inte var jag har klickat den här gången för att få det här skitet? SUCK!!! Tack gode gud för att jag alltid gör backups på mina foton, tänk om den skulle krascha en dag.

3 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

bootade om min igår. konstaterade att verkstaden lagat den illa så jag blir av med den igen i flera veckor förmodligen...
*suck*

nallemaja sa...

Hej!! Hoppas att du mår bra i alla fall.. Trist att datorn krånglar!!
Hoppas bara att "doktorn" kan bota den, så jag får något kul att läsa o titta på.
Ha det bäst!!
Kram i massor från mig till dig.

Ingela sa...

Vad fin Din sida är - att Du hinner! Ditt dygn vekar ha många fler timmar än vad mitt dygn har!

Ja, datorer är på gott och ont.....hoppas det löser sig.

Vad duktig Du är med bantningen!! Jag "deltids-bantar"........hade några trista kilon som smugit sig på helt utan att jag märkt det - visst är det konstigt?! Som tur är tar jag det så sakta, det är s svårt att hålla igen på godset....karaktär det har jag ingen!!

Ha det bra! // Ingela