torsdag 28 januari 2010

Saknar dig...

Åh vad jag saknar min sill! Efter virusattacken bytte jag kniv i den för den gamla var slö. Blev jag förvånad när kniven inte fungerade som den skulle... Inte alls! Nu väntar jag på en ny plasthållare (till kniven) från USA som QK själva skulle sända med post. Varje dag öppnar jag brevlådan med en tung suck då den ännu inte kommit. Tror förvisso att det tar lite längre tid än en och en halv dag från USA men hoppet finns ju där... hahaha. Har så många ideér och LO:s jag vill scrappa men jag behöver min älskade sill för att komma igång. Tills vidare blir det julkort i stora lass.


1 kommentar:

Mamma Mia.. sa...

ledsen att säga det men det tar nog en "stund" för den att nå din brevlåda...så trist när det inte fungerar!!! Men du gör superfina julkort!!!