lördag 23 januari 2010

Livstecken...

Jodå, jag lever och frodas! Veckan som gått har ägnats åt att formatera datorn och sedan återinstallera alla program och maskiner. Jag har fortfarande inte fått in alla program så det är lite frustrerande när jag ska till att göra något och kommer på att jag fattas det program som behövs till just det jag vill göra. Det börjar dock arta sig! Dagen efter datorn havererade fick jag dessutom reda på att en person ur mitt förflutna avlidit i cancer. Nu är jag i alla fall tillbaka. Ska fota lite LO:s jag jobbat på i veckan och publicera lite senare.

Här har vi i alla fall en glad liten tjej på 3 månader. Ni får njuta av hennes leende tills jag fått tid över att publicera något nytt.


1 kommentar:

nallemaja sa...

Hejsan!! Så söt o vilket leende!!
Hon ser ut att tycka, att livet är härligt!!
Kul att du börjar få ordning på datorn, kan förstå om du blir frustrerad, när du inte har de program som du behöver för stunden.
Ha det så bra!!
Kram Anitha