söndag 14 mars 2010

Mässa i Borås

Igår var vi på mässan i Borås. Dagen började med att vi (jag) tog en omväg upp till Göteborg men i slutändan blev det inte så stor skillnad tidsmässigt jämfört med om vi hade kört av där vi skulle. Tanken var att vi skulle köra in om Magnolias butik först och slå i hjäl ett par timmar där. När vi väl hittade dit tog kön inne i butiken och det faktum att de bara hade en person i kassan död på lusten. Vi vände ganska kvickt och begav oss istället mot mässan. Magnolias butik får vi besöka vid ett senare tillfälle för tro mig, den är väl värd ett besök.

Gladaste mässbruttorna Anna, Ingela och Annika.

Lite shopping blev det ju så klart också. Här har vi lite pappersfynd.


Lite textstämplar, en hel del Inkido.



Organzaband och stickers. Jag använder egentligen aldrig stickers men jag tänkte what the heck, live a little...

EZ, copic ciao och promarkers. När jag kom hem insåg jag att jag redan hade en av pro markerpennorna. Copicpennorna köpte jag för att testa hur de är men jag kan på rak arm säga att de inte slår mina pro markers. Om någon är sugen så är de till salu för 180:- inkl porto.

Lite nya distressfärger, en stämpelmatare och en stans som hade helt fel mått. Jag velade i en evighet men köpte den slutligen och när jag kom hem insåg jag att den var i fel mått. Även den säljer jag om någon är sugen. Allt som allt blev det mest lyckade köp. En rolig dag i trevligt och roligt sällskap är ju aldrig fel. Tack för det tjejer!


1 kommentar:

Sara-SaGam sa...

Vad roligt att få se lite mässinköp! Och jag måste säga att du är grymt produktiv i ditt skapande. Kul!