onsdag 24 mars 2010

Nya rummet!

Vi har i smyg fixat till ett rum på ovanvåningen till äldsta dottern och idag visade vi henne det nästan färdiga resultatet. Av någon oerhört irriterande anledning kan jag inte dra runt mina bilder så de kommer i bakvänd ordning...


Efter några minuters kikande i rummet satte sig mammas lilla flicka ner vid sin scrapväska... hahaha så stolt just nu!
Lillkillen hakade på nya barntrenden i huset... scrappare är vi allihopa.
Så här glad och nöjd blev den lilla för sitt nya rum.

Blocketfynd! Tycker den här hyllan är så bra i barnrum, praktiskt med alla backar. Sittdynan sydde jag av ett av tygerna från dagens shoppingtur. Sydde även på klädda knappar på den. Väggen är en fondvägg i ljus rosa, övriga väggar är vita.

Ännu ett Blocketfynd. En furusekretär som jag målat cerise. Stolen köpte vi på IKEA tidigare idag.

Även sängen är ett Blocketfynd. Även den supersmart med tre stora lådor undertill.

1 kommentar:

Mamma Mia.. sa...

Så jättefint rummet blev!!! En glad tjej synsockså, jag förstår henne!!!