torsdag 19 februari 2009

Äntligen!

Äntligen börjar vi se ljuset i tunneln här hemma! Alla är på bättringsvägen och det är så skönt! Det har inte blivit mycket scrappat senaste veckan men lite foton har vi hunnit (orkat) ta.
Se vad som stod på bordet och väntade i lördags... liljor, I loooove!


Inget bra foto men jag älskar minen på lillkillen när han fick ta en liten provtur på syrrans brandbil.

En lugn stund i grovköket med dockan! Dockan ligger skönt inlindad i en smutsig diskhanduk hihihi.

2 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

fina blommor. :)
Skönt att det börjar bli bättre.

Själv har jag hittat en ny leksak som jag förmodligen ska köpa..*mouhaha* en sony dcs h50...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ liten och SÖÖÖT! =D

the80sme sa...

Åh jag älskar liljor också, dock väääldigt länge sen jag fick äran att bli överraskad med en bukett ;)