söndag 22 februari 2009

Lite skapat...

Hängde på två utmaningar i den pågående cybercroppen på Scrappiz. Den här gjorde jag efter en skiss.
Ett kort jag gjorde för ett par dagar sedan men som bara legat i glömska...

Jag har gjort ett kort med ficka för en 200g chokladkaka till TT:s dagisfröken som ska opereras på onsdag (knät). Inne i har jag skrivt ut ett recept på bifogad medicin.
Receptet lyder:
Receptbelagd medicin att intaga oralt vid behov. För bäst effekt smältes en medicinruta långsamt i munnen medan patienten bläddrar i en rolig tidning eller läser en spännande bok. Tänk på att överdosering förmodligen resulterar i överskottsenergi samt kan ge extrema lyckorus. Förvaras oåtkomlig för läkare och sköterskor!
Ordinerad av: T. Schultz



3 kommentarer:

Ylwa sa...

Härliga bidrag vännen...även jag har ngra alster med i cc - när jag räknade efter blev det tre st. *håller tummarna för oss*
//Y

Pfyrixen.... sa...

Gillar LO´n... :)
Så lugn!

Anonym sa...

VIlken gullig omtanke med chokladasken!! =D
Receptet kommer säkerligen följas ;)
Kortet och lo´n var jättefina! Härliga färger i lo´n och kortet var väldans fyndigt ;)
STOR KRAM så hoppas jag vi ses på mässan!
//Petra
http://paradises.blogg.se