söndag 1 februari 2009

Jag har blivit utmanad av The 80`s me

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade
MINA SANNINGAR

1. Jag har aldrig varit en fena på idrotter men då jag var typ 13 år gammal kom jag trea i skolmästerskapet i kulstötning av alla okvinnliga, osexiga sporter hahaha.
2. Efter mina graviditeter har min mage säckat ihop och hänger nu som en gammal skinnlappcpåcmin kropp. Jag har tagit beslutet att jag i 40-års present till mig själv ska operera magen. Med andra ord ska jag låta dem skära bort överflödigt skinn och strama till magen på mig. Huuu så obehagligt... men det ska göras en dag!
3. Jag önskar jämt att jag vore den typen av tjej som alltid är snyggt klädd, sminkad och stylad till tänderna. I verkligheten trivs jag bäst med att gå upp ur sängen, sätta upp håret i hästsvans, hasa upp mjukisbrallorna över den slappa rumpan och skita i att ta på BH under tröjan.
4. Känner att jag snart måste börja prioritera att köpa andra saker än scrapsaker...
5.För snart tio år sedan höll jag i så kallade kryddpartyn under en tid.
Det blev visst bara fem... ja jag kommer inte på fler. Meningen är att jag ska nominera lite nya personer... jag nominerar istället alla som kommer in hit och som har lust att skriva ner sina 7 sanningar.

Inga kommentarer: