söndag 8 februari 2009

Boktips!

Häromdagen var jag inne på Scrappizbloggen (precis som jag inte är där varenda eviga dag...) och hittade en artikel om dessa två böcker av Scott Kelby. Jag tyckte de lät vettiga och ilade iväg till Bokus och köpte dem. Nöjd är en pinsam underdrift, jag fullkomligen älskar dessa böcker! Vansinnigt informativa och fullspäckade med tips, lättlästa och fulla med fina bilder. Dessutom skriver författaren med glimten i ögat och massor av humor, i en bok om fotografering förväntar man ju inte sig att börja skratta.
Köper man båda får man dessutom rabatt! Ytterligare en anledning att shoppa loss, rabatter får man ju aldrig ignorera!

Vad väntar du på, har du en didital systemkamera och vill lära dig mer om hur du blir proffsigare i den fotografering... KÖP KÖP KÖP!


Eftersom de två jag redan köpt var så bra har jag nu även beställt en av de han skrivit om photoshop. Ska bli spännande att läsa den!

Inga kommentarer: