onsdag 4 februari 2009

KREATIV TISDAG!

Igår kväll fullkomligen duschades jag av skaparglädje! Jag sorterade småplock som brads, knappar osv och la i nya förvaringslådor som jag fick av min mamma då vi var där på besök. När det var avklarat fick jag gjort 6 st kort plus att jag äntligen kunde använda sillen till min Laptop. Jag har ju haft megaproblem att installera den till Vista men nu så...
Jag fick även maaaaassor av knappar av min mamma. Jag sålde en del på Scrappiz och igår blev jag lite förälskad i de som jag har kvar (och det är många!).
Mmmmm, Jolly är ju bara så snyggt på kort!

Tycker att den här stäämpeln är för härlig! Typsnittet till adress heter Directions och är utskuren med sillen. Jag ska försöka dokumentera typsnitten här inne i bloggen så att jag själv också hittar de jag gillar igen. Lite sunkigt att leta genom närmre 1000 typsnitt varje gång.

Typsnitt Arthur

Ännu en härlig duo hahaha, påminner om mig och maken under mina graviditeter!
Roligt att prova på stämpelmotiv som man vanligtvis inte använder!

Här har jag än en gång lekt med mina tombows. Det blir så läckert, har du inga än så skaffa ett par och kladda loss på dina stämplar. Effekten blir döläcker!

3 kommentarer:

Ylwa sa...

Shit!! nu måste jag ju skaffa tombows :/ Det blev ju superläckert. Snygga kort vännen.
*kram*
Ylwa

Ingela sa...

Jättesnygga, som vanligt! Mina favoriter är de med de stämplade blommorna (såklart......!)

Louise sa...

Hej

Jätte fina kort du gör.
Kul att titta in hos dig. Åter kommer gärna.

MVH
Louise
http://louiseudden.blogspot.com/