söndag 1 februari 2009

söndag...

Igår var jag på vinprovning hos min systers svägerska. Vi åt gott (så det stod ut ur öronen hahaha) och provade 8 olika viner. Ja som ni säkert anar har jag noll koll på vad de jag tyckte om heter och någon fusklista skrev man inte heller... Får ta och slå C en signal och fråga vad vin nr 2 hette. 2:an blev absoluta favoriten igår, den kommer jag att köpa fler gånger. Det vill säga... om hon inte slängt flaskan och jag får reda på vad det hette. Hoppas det inte är bakfyllan som spelar mig ett spratt... jag har nämligen bestämt mig för att sälja några av mina quickutzalfabeten för att kunna köpa ett par av de som släpptes nyss. Jag är helförälskad i alfabetena som sitter på en och samma platta, det är ju bara så smidigt! Plus att storleken mini är helt perfekt till kort vilket oftast är de projekt jag använder mina dies till. När jag gör LO:s använder jag många gånger sillen eller stämplar, chipboards eller liknande.

1 kommentar:

Ingela sa...

Hoppas Du drack lite för mig också nu när man missade fredagskvällen!