måndag 9 november 2009

Amen Päncar (Amen Spencer)

Älskar foton som detta på min dotter, tagna i "the moment". Här har hon klämt in sitt söta lilla huvud i sin nalles mössa och utbrister uppgivet "Amen Päncar" åt sin lillebror då han förmodligen försöker ta någon av hennes saker.


Just nu ligger det travar med foton och papper som ska scrappas uppe i min vrå. Jag har massor med foton på de äldre barnen som legat ett tag och jag vill få klart dem så jag kan fokusera lite på Lovis babyalbum (och alla nya foton som säkert kommer så småningom...). Just nu har jag fem LO:s på gång och fler lär det bli i dagarna. När barnen är på dagis och den lilla sussar då dammsugs det minsann inte i det här huset... På tal om de små vildtottarna så är det dags att börja traska mot dagis.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken underbar bild och härlig rubrik, jag älskar vardags layouter och denna var riktigt snygg.