måndag 2 november 2009

Nya julkort

Tidningen Magnolia inc fortsätter att inspirera mig... Scrapbooking mm köper jag mest för att ha något att bläddra i. Det är sällan jag känner hur det kliar i fingrarna efter att ha lagt den ifrån mig. Den här nya tidningen har jag snart tummat sönder hahaha! Så fina färgläggningar och härliga kort i massor. Funderar på en prenumeration...

Satte tänderna i en del färglagt som legat sedan förra julen...

Färglade även lite nytt, tycker det är så avkopplande att sitta och färglägga motiv. Ofta på träffar osv tar jag med mina promarkers och ett gäng uppstämplade motiv då jag inte känner för att dra med hela scraprummet i bilen.


Mina sigiller kommer att användas flitigt i år, det är ett som är säkert.

Nu hoppas jag bara att folk ska köpa massor av mina kort så att scrapkassan blir sprängfylld av pengar till nytt roligt material.

3 kommentarer:

lillavickevire sa...

Åhhh, hon e så söööt så det är inte sant. Vilken skönhet.

Victor såg ut som ett torkat russin när han var så där liten =) Ha ha

Längtar så och avundas dig som har en liten att snusa på..

Ta hand om er, kramar Sofie

nallemaja sa...

Hej!!
Jag har oxå köpt Magnoliatidningen, men jag vet inte om det är tidningen eller dina sidor, som ger mig mest ispiration???? Jodå, det vet jag!!!
Tidningen är superbra på alla sätt, en av de bättre.
Men dina kort som du gjort, är ner personliga o otroligt fina!!!
Önskar bara att jag bodde i en lite större stad, så jag kunde gå på mer kurser.
Promarkers, är så roliga att måla med, eller hur??

Kram o Vi hörs!!
Anitha

Caroline sa...

Jag älskar pro markers! Har testat både akvarellpennor, tombows och distresser men inget slår mina pm. Tusen tack för komplimangen!