måndag 30 november 2009

Kärlek

Lite nattpyssel är aldrig fel... för tillfället kan jag inte ta ett enda kliv i trappan utan att äldsta dottern ska följa med upp och "sappa" (scrappa). Mysigt och kul på alla vis men har man inte full koll chalkar hon allt jag äger och har. Det blir med andra ord till att smyga upp när hon gått och lagt sig om man vill få gjort färdigt julkorten i tid.

Ikväll tog jag mig an dessa foton som är tagna en av de första dagarna efter att Lovis föddes. Äntligen fick Tintin hålla i sin efterlängtade bebis!

1 kommentar:

the80sme sa...

Haha, känner igen mig, min son blir tokig när jag scrappar, sliter tag i en bit papper och chalk, vet precis hur han ska göra, han är bara ett och ett halv. Hur ska detta sluta? :D

Vilken vacker layout dessutom! ♥
Underbara färger!