måndag 7 december 2009

Julklappar

Nu har jag bokstavligt talat slängt ihop presenterna till dagisfröknarna. Försöker bli färdig med mina 40 julkort, fotografering av barnen till julkorten, presenter och annat smått och gott. Idag lyckades jag bocka av presenterna till dagisfröknarna och till min systers svärföräldrar. Först ut är dagisfröknarnas små boxar som jag hittade på Willys och altrade. Helt perfekt storlek för en stor påse Daim och dessutom med ett genomskinligt plastlock. Jag ska definitivt dit och köpa på mig en 20 stycken att ha hemma när man behöver en snabb gå bort-present. (Alla bilder går att klicka på för större format).








Har jag nämnt att jag fullkomligen älskar dessa nya stämplar från Magnolia, fantastiskt fina och användbara. Vill ha fler!!!

Ide'n till den här påsen fick jag från Magnolia ink. Blir en finfin present till syrrans svärföräldrar! Jag ska fylla även den här med daim.

6 kommentarer:

nallemaja sa...

Hej igen!!!!! Vad duktig du är.. jag skulle gärna vilja vara fröken på din dotters dagis!!!! Blir de inte glada nu, så vet jag inte när de ska bli det...
När jag närmar mig Willys ska jag oxå springa in o handla "muggar"
Vad påhittig du är..
Jag satt o drömde mig bort, när jag kollade pepparkakshuset, kom ihåg när jag bakade papparkakor med mina barn o gjorde papparkakshus.
Vet du vad??? I lördags blev jag farmor till vårt femta barnbarn, en stor och helt underbar tjej som heter Astrid!!! Har bara sett kort på henne än, de bor 30 mil bort, så jag längtar o längtar efter att få träffa Astrid o storasyster Thea på 5 år o deras mamma o pappa!
Ha en bra dag o hoppas att du vet själv att du är jätteduktig... o påhittig. Tur att jag har din blogg, när min fantasi försvinner.
Ha det så jättebra...
Kram Anitha

Caroline sa...

Wow! En liten bebis! Stort grattis! Lustigt, Lovis heter Astrid i andranamn. Jag tycker det är så himla jättefint!

Malin sa...

Vilka toppenfina burkar, en tur till willy´s blir det för mig oxå!

Sophie sa...

Superfina burkar!! Har kikat runt lite i din blogg och jag säger bara WOW så mycket fint!
Ha det gott//Sophie

Karolinssida sa...

Superfina burkar... Vilken energi du har....Fattar inte hur du hinner med 3 små barn... JAg har 1 liten här hemma och hinner ingenting känns det som... Tack för al inspiration du sprider... Ha en bra dag och helg!!!!

Mamma Mia.. sa...

Superfina burkar och...jag fattar inte heller HUr du hinner och orkar!! *Imponerad*