tisdag 22 december 2009

Storstädning!

Gårdagen ägnades åt något så glamoröst som storstädning i köket. Idag har jag dammsugit och torkat golv med lillkillen i släptåg. Vet inte hur många gånger jag har snubblat över den lille medhjälparen... Precis när jag trodde att alla barnens leksaker låg säkert nertryckta i sina lådor bestämde jag mig för att dammsuga under sofforna. Fick en mindre chock när jag drog fram dem och hittade dammråttor stora som papegojor och alla leksaker på bilden här nedan. Var nog ett tag sedan någon i detta hushållet drog fram möblerna för att städa under dem... hahahaha

En av de skyldiga till leksakshögen som jag hittade under sofforna...

1 kommentar:

nallemaja sa...

Hej mitt i en vinternatt!!!!¨
Vilka söta o fina barn du har, o stora har de blivit. Gick tillbaka till andra kort o såg verkligen skillnaden.
Känner igen det här med leksaker under soffor o skåp, från det att mina barn var små. Det kanske är dammråttorna som har dragit dom o lekt med dom. De vill kanske oxå ha kul, hihihi.
Ha en jättemysig jul o förhoppningsvis en vit sådan.

Mina barn o deras familjer har börjat komma hem o vid nyår är det fullt hus.
Julkramar i massor från mig till dig.