lördag 29 november 2008

Förberedelser i tomteverksta´n

Ja, då var klockan alldeles för mycket igen. Kom hem från mina syskonbarns kalas vid midnatt och då hälldes det snabbt upp ett glas vin och sen har det skurits och fixats här i snart två timmar. Ska ju ha en liten scrappsläktträff imorgon och känner väl att om 15 pers ska samsas om två skärmaskiner och gapa i mun på varandra efter hjälp blir det kaos. Istället tänkte jag visa på ett enormt pedagogiskt sätt (hahaha) hur man gör ett tagpocketkort. Till detta har jag nu förberett papper och tags i mängder. Tänkte även att vi skulle göra påsetiketter så till dessa har jag också gjort mallar som de kan använda. Ser fram emot morgondagen! Känner mig som en skolfröken, en väldigt trött skolfröken! Natti natt!

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

Guuu så kul. Är så avis!! Här kräks alla på mitt pysslande.. Stackars lillhönan...*lol*

Höres i veckan.. Kramis på dig och ha så himla trevligt med kaoset ikväll!