tisdag 18 november 2008

Länge leve Bo Bunny!

Har de senaste dagarna roat mig med att skära sönder några av mina heliga BB-papper... Vi har en vägg precis när man kommer in i vardagsrummet som vi inte riktigt vetat vad vi skulle göra med. För några dagar sedan var jag inne på badankas blogg och kikade rundor och såg att hon hade gjort några tavlor som var så häftiga. Jag fick den briljanta idén att göra egna med färger som passar vårt hem. Jag är så vansinnigt nöjd över resultatet, de blev skitsnygga på väggen. Ska ha lite belysning ovanför dem och sen blir det perfekt!


5 kommentarer:

Ulle sa...

Så snyggt ... och färgkombinationen är verkligen otroligt läcker ...

the80sme sa...

fint! Och vilken smart ide!

Bettan sa...

Håller med, du har verkligen lyckats bra med färgkombinationen :-)
Har du gjort dem på canvas? Många canvas i så fall :-o, eller är det "platta" tavlor? Snyggt i vilket fall och det kommer säkert att bli kanonblickfång när lampan kommer dit.

Caroline Rundby sa...

Underbart!

Anonym sa...

Så himla fint. Vad tufft och mycket man kan göra med papper.
Kolla in min blog.