söndag 23 november 2008

Mysmumlans pysselaward!


Nu så, nu tänkte jag i min tur nominera 5 nya bloggare. Jag utmanar mig själv att leta i bloggar jag vanligtvis inte besöker (inte för att jag inte vill utan för att jag inte hittat dit än). Here goes...


Bittan blir först ut, här hittade jag en blogg fylld till bredden med fina saker att vila ögonen på! Tycker att hon får till sin färgläggning av stämpelmotiv jättesnyggt!


Cecsve får nästa award, inte minst för de läckra altrade saker hon gjort utan även för hennes urläckra fina scrapvrå som jag gärna hade bytt till mig hahaha.


Immah Färgglada härliga LO:s hittade jag inne hos denna tjej!


Linda Min kusin som nyss börjat blogga. Gör också väldigt fin kort och LO:s. En biten Penny Blackare!!!


Mimmelie okej, att säga att jag normalt aldrig besöker denna sida vore lögn och förbannad dikt men jag var tvungen att ta med denna kvinna. En en riktigt duktig scrappare!


Det blev visst ändå ett par som jag brukar besöka... oooops!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefina kort på barnen. Det gäller att ta ut dem så att de får se snön, vi är ju inte bortskämda med det och den blir ju oftast inte liggande så länge.
Jättefina julkort!!
Tack för awarden. Nu vet jag inte riktigt hur det funkar; ska jag nämna 5 bloggar som jag besöker.
Linda

Immah sa...

O, vad kul att bli nominerad! Vad kul!! Det var jag inte alls beredd på, tack för uppmärksamheten, blir helt rörd! Är det min tur nu att nominera 5 eller hur går det till?