söndag 30 november 2008

Pysselpassion idol FINAL!!!!

Vemodigt men sant, det är finaloch därmed är tävlingen snart över. Det har varit jättekul att vara med. Sista utmaningen var att göra två projekt en freestyle och en shabby chic. På freestyleutmaningen skulle man ha med något som var äldre än 20 år gammalt och temat var "simply the best". Så här blev mitt bidrag, mitt handavtryck fick funka som den 20 år gamla saken.


Shabbychicutmaningen skulle handla om kärlek och man skulle ha med minst två foton eller motiv samt rivna kanter. Fick ide'n att göra en brevlåda för kärleksbrev av en gammal makaronkartong längst in i skåpet.

Toppen av lådan!

Sida!

Baksida!

Sida!

Framsida!

3 kommentarer:

Ylwa sa...

Helt underbar!! Vilken fantasi du har.
*kram*
//Y

the80sme sa...

Gud vad snyggt! Otroligt imponerande, jag älskar shabby chic scrapping, och inredning för den delen. Vars har du fått tag i de vackra vintage bilderna?
ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram Linda

webmosterhelene sa...

Vilka underbara alster du gjort! Kan du maila mig och berätta hur det ser ut i din photoshop när du försöker göra tipset på min blogg, vilka inställningar du har? Min adress är webmosterhelene[at]gmail.com