söndag 2 november 2008

På tur i det sköna höstvädret!

Nerbäddad och gosig i nya vintermössan!

Vissa är ivriga att få komma till lekplatsen, men det finns alltid tid för att få vara med på bild. Hon är en riktig linslus den lilla.

Var riktigt nöjd och belåten över mitt baskerinköp, värre är det med maken som inte är så värst imponerad och blir lika uppgiven varje gång han ser den på mitt huvud. Det gör ju bara saken ännu roligare, för att förvärra hans skam brukar jag dessutom göra grimaser och gå knepigt hahaha... tycker själv att jag är snyggast i Europa... i alla fall ligger jag nog på top 5 i denna mössa hahaha

4 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

*fníssar*

så han tycker att du är lite pinsam då alltså... *mouhahahahah*

Själva har vi klämt barnvagn, åkpåsar, dinglisar, labankläder i flera timmar... *s*

Ylwa sa...

Top tre tycker jag!! Förbered maken på att den finns i fler färger. *ler elakt*
//Y

Ingela sa...

Hahaha, Du bjuder verkligen på Dig själv!!!!

Barnen är så himla söta!

Midscrap sa...

Å sicken kalaspingla!! Du är helt klart snyggast i stan med den där! Sen maken kan ju inte alls ha någon smak ;P
Så söta kort på småtrollen!! =D

Kram!
Malin/majamelon