onsdag 14 januari 2009

2 awards





Jag har fått inte mindre än två underbara awards från the 80´s me och MissY. Tack så hjärtligt tjejer!!! Jag har inte glömt bort dem, har bara inte fått ändan ur vagnen... Slår två flugor i en smäll här och ger de jag nominerar två awards istället för en!
Här är de fem jag vill nominera:
Pfyrix för att du är en så otroligt härlig person! Dessutom en duktig scrappare förstås (och shoppare hahaha)
Ingela Vilken tur att jag tvingade mig själv att gå på scrapträffar, annars hade jag aldrig mött den här fantastiska kvinnan och scrapparen!
Kicki En jätteduktig kortmakare!
NetteR Ännu en duktig kortmakare och scrappare!
Pysselpetra ännu en duktig scrappare!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extrauppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din bloggoch skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.Lycka till!

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Tack söta rara du!! :0)
Kramen Kicki

Ingela sa...

TACK!! Vad glad jag blev över de superlativen!!!

pysselpetra sa...

Tusen tack för awardsen. Jag känner mig stolt!

Pfyrixen.... sa...

åååhhh till mig!?! *studsar runt så mycket som globen kan göra*


Tack!! :D