torsdag 8 januari 2009

Äntligen!

Äntligen har vi (ta i trä) vänt tillbaka sonens dygn så mamma hinner scrappa om kvällarna!!!

Pappret som fick en del scrapvänner att rynka på näsan (hahahaha) passade ju helt perfekt till västen S hade på julafton! Ibland är det bra att handla på sig papper bara för att, utan mening eller mål.
Dessa foton har legat sedan i oktober. Vi var på besök i min systers stall och lillan hjälpte till att mocka! Har inte vetat vad jag skulle göra, ville ta upp det lila i TTs tröja men som bekant så gillar jag inte att scrappa i lila. Men så hittade jag dessa BG papper och sen gick det som smort. Älskar mitt Jolly alfabet mer och mer för varje gång jag använder det!


4 kommentarer:

Midscrap sa...

Underbara LOs!!
Här har vi oxå äääntligen vänt tillbaka dygnet! =) Max somnar 8 på kvällarna och vaknar 8 på morgonen istället för 12-11 ;P

Ha en härlig dag!
Kram

Pfyrixen.... sa...

dom var ju kanonfina... skulle också vilja gå på fotokurs ju..*suckar* avis som attans...

Ylwa sa...

Vilka underbara LO!! Speciellt det första gick direkt till hjärtat. Vackert vännen.
*kram*
Ylwa

Ingela sa...

Ja, vad kan jag säga?! Ibland är man lite för snabb med att tycka....Det pappret är ju perpekt med den bilden! Tur att Du inte lyssnade på oss andra!!