lördag 3 januari 2009

Fredagsträff

Igår var det än en gång fredagsträff på Scraproom. Alltid lika trevligt Annika och Ingela (och kostsamt! Fast det beror ju inte på er hahaha). Blodsockret var i vadnivå när jag kom hem hahaha, det bjöds på smörgåstårta och eftersom jag gett min den på att gå ner i vikt hoppade jag över och höll mig till mina jordnötter. När jag kom hem åts det avocado med gräddfil och stenbitsrom.

Jag gjorde lite mer än att äta jordnötter, två LO:s blev det. Den färgglada är en utmaning från en tjej inne på Scrappiz, jag fick materialet hemskickat och skulle skapa utifrån det hon valt. Jättekul.


2 kommentarer:

Fia sa...

Oh så duktig du är och då tänker jag inte bara på dina LOs. Det är väldigt starkt att kunna motstå när det bjuds!

Håller tummarna för dig och blev själv lite sugen på avokado, grädfill och stenbitsrom;låter gott!

Kram fia

Ingela sa...

Ja, Du är utan tvekan den som är mest produktiv av oss!! Själv har jag fortfarande inte avslutat något av det jag påbörjade......