torsdag 22 januari 2009

Sakta men säkert...

Ja dieten går sakta men säkert framåt... 6kg minus nu. Har varit lite trögt sista veckan, tidigare rörde sig vågen dagligen neråt men de senaste dagarna har det varit segt som klister. Men så idag... minus 2hg. 11 kg kvar! Har börjat på jordens roligast träning! På måndagar och onsdagar (kan tyvärr inte alla onsdagar) går jag på träning för tjejer i den lokala idrottshallen . Vi är 10-15 tjejer i 30-årsåldern som spelar innebandy, basket, kör stationsträning mm. Det är så himla roligt att det går knappt att greppa! Igår spelade vi innebandy och jag gjorde ett mål! Så stolt över mig själv eftersom min äkta hälft säger att jag har noll bollsinne. Tji fick han hahahah!

1 kommentar:

Pfyrixen.... sa...

du.. jag har ett annat träningstips förutom varianterna "försök vända exxon valdez i en småbåtshamn" vilket praktiseras bäst i sängen, tipset är. Halka till bussen på under 10 minuter. Den tar kan jag säga..;)

Fast ni kanske inte har något oplogat slask som frusit att öva på?

;)

Kramis